گوش چپ “گوش عشق” است

 گروهی از دانشمندان آمریکایی کشف کردند گوش چپ که اطلاعات خود را به نیمکره راست مغز ارسال می کند گوش "عشق" است و بنابراین عبارات احساسی را برای درک بهتر باید در این گوش نجوا کرد.

به گزارش مهر، مغز انسان به دو نیمکره راست و چپ تقسیم می شود. بخش چپ مغز منطق، توجه به جزئیات، زبان، علم و استراتژیها را نشان می دهد و طرف راست تصورات، اشراق و سیر و سلوک، دید همزمان، تخیلات و احساسات را حاکمیت می کند.
هر یک از این بخشهای مغز قسمت مخالف بدن را کنترل می کنند. بنابراین منطقی است که تصور شود یک جمله احساسی اگر مستقیما از طرف چپ بدن ارسال شود سریعتر به مراکز احساسی می رسند.
به طور طبیعی چشم راست با زکاوت بیشتری می تواند رنگها را درک کند این درحالی است که بهتر است مادران گونه چپ کودک را ببوسند و یا با دست چپ کودک را در آغوش بگیرند.
در حقیقت دانشمندان دانشگاه ساسکس انگلیس در تحقیقات خود نشان دادند که 85 درصد از زنان چپ دست یا راست دست کودک خود را با دست چپ در آغوش می گیرند. به این ترتیب واکنشهای فیزیکی و احساسی کودک مستقیما به طرف راست مغز مادر می رسند.
براساس گزارش تایمز، به تازگی گروهی از محققان دانشگاه "سم هاستون" آمریکا با آزمایش هزار و 120 نفر مشاهده کردند که گوش چپ در این افراد "گوش عشق" است. به طوری که 69 درصد از موارد خاطر نشان کردند تمام عبارات شیرین و عاطفی را هنگامی که از راه گوش چپ می شنوند بهتر درک می کنند و تنها 56 درصد از موارد اگر این عبارات را با گوش راست بشوند می توانند عمق آنها را درک کنند.

 چه شخصیتی دارید ؟

این تست فقط 3 پرسش دارد و جواب ها شما را شگفت زده خواهند کرد.
جواب ها را نخوانید زیرا مغز مانند چتر نجات عمل میکند ، وقتی که باز است بهتر کار میکند.
اگر به جواب ها نگاه کنید نتیجه درستی نخواهید گرفت.
یک قلم و کاغذ بردارید و جواب ها را بنویسید.
این یک تست صادقانه است که اطلاعات زیادی از خودتان به شما می دهد.
حالا شروع کنید…..!!!
1- نام های این حیوانات را به ترتیب علاقه خود قرار دهید :
گاو
ببر
گوسفند
اسب
خوک
2- یک کلمه برای توصیف اسامی زیر بنویسید :
سگ
گربه
موش صحرایی
قهوه
دریا
3- به کسانی فکر کنید (کسانی که شما را بشناسند وبرای شما مهم باشند) و آن ها را به رنگ های زیر ربط دهید (افراد تکراری نباشند. برای هر رنگ،نام یک فرد).
زرد
نارنجی
قرمز
سفید
سبز
توجه : جواب های شما باید دقیقاً همانی باشند که مطلوب شماست.
حالا تعابیر و تفاسیر جواب هایتان را بخوانید.
 
برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

 این جوان 25 ساله به مدت 9 سال است که نخوابیده است!؟….

 
ابراهیم عطایی 25 ساله که در روستای تمچال شهرستان آستانه اشرفیه در استان گیلان زندگی می کند، 9 سال پیش به علت غرق شدن در دریا چندین ساعت به کما رفته و پس از آن تاکنون، نخوابیده است.
 
***
***
منبع:تکناز

با پیشرفت روز به روز گوشی ها در دنیا و همینطور در کشورمان خیلی از گوشی ها فراموش شده اند. شاید برای خیلیا جالب باشد که بدانند اولین گوشی که وارد ایران شد چه بود و چه شکلی بود.

 

زیمنس از اولین گوشی های وارد شده کشور بود 

 

 ۱۹سال پیش در روز ۱۹ مرداد ۱۳۷۳ برای نخستین بار سیم‌کارت‌ وارد ایران شد. اولین سیم‌کارت‌ها به دست نفراتی در نهاد ریاست جمهوری رسید و این وسیله جدید خیلی زود به یک کالای لوکس در ایران تبدیل شد.

 

امروز دیگر  ورود سیم‌کارت به ایران و به طبع ورود گوشی‌‌های موبایل به کشور به یک نوستالژی تبدیل شده است.

 

گوشی‌هایی که آن زمان مردم در دست می‌گرفتند تنها امکانات تماس و پیامک داشت و بسیار متفاوت با مدل‌های امروزی بوده‌اند.

 

امروز به بهانه نوزدهمین سال ورود سیم‌کارت و گوشی به ایران، خاطرات سال‌های نه چندان دور آشنایی با موبایل و گوشی و اولین مدل‌های گوشی که به ایران وارد شد را از نظر گذرانده‌ایم.


منبع : تکناز 

 

این دختر در سال ۱۹۹۰ در نایروبی به دنیا آمد.ایران ناز، این دختر علاقه عجیبی به حیوانات داشت به طوری که حیوانات هم به او حس نزدیکی می کردند.

به گزارش تکناز این تصاویر مربوط به سن ۵ سالگی این دخترک می شود. او که تیپی نام دارد هم اکنون در فرانسه با پدر و مادرش زندگی میکند.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

 1. جویدن آدامس در سنگاپور ممنوع است.

2. تقلب کردن در مدارس بنگلادش غیر قانونی است و افراد بالای 15 برای تقلب به زندان فرستاده می شوند.
4. مشاهده فیلم های کاراته ای تا سال 79 در عراق ممنوع بود.
5. در ایسلند زمانی داشتن سگ خانگی ممنوع بود.
6. در آریزونای آمریکا، کشتن و شکار شتر ممنوع است.
7. در تایلند همه سینما رو مجبورند هنگام پخش سرود ملی قبل از شروع فیلم قیام کنند.
8. در دانمارک روشن کردن ماشین قبل از چک مردن اینکه بچه ای زیر آن خوابیده است یا نه، ممنوع است.
 
 
برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

 

 واسه اینکه وقتی سوار اتوبوس میشیم اگه صندلی ها هم خالی باشه میریم ته اتوبوس، تو ترافیک، چله تابستون، 1 ساعت سرپا وای میستیم، شاید بند کیفه دختره گیر کنه بهت.

 

واسه اینکه وقتی تو خیابون راه میریم، کافیه فقط یه دختری از کنارمون رد شه، گردن نیست لامسب( معذرت، آخه آدم عصبی میشه دیگه)، مثل جغد 180 درجه گردنه می چرخه.

 


 

واسه اینکه وقتی یه ماشین گیرمون میاد، پا میشیم میریم یه جایی مثله جردن، اونجا صد بار یه خیابون رو بالا و پایین میریم، 100 بار بوغ میزنمیو 200 بار ترمز، بعدشم میزنی به یه پیر زنه، اون موقع هستش که آخر روز میشه.اون لحظه آدم آرزو می کنه که بره تو توالت عمومی خودش رو دار بزنه.(ربطش رو به توالت عمومی خودت پیدا کن)

 


 

واسه اینکه وقتی میریم کوه، پشت دختره میری بالا از کوه، بعدش کم میاری و رنگت سرخ میشه و تازه می فهمی که دختره کوهنورد بوده

 


 

واسه اینکه وقتی حس غرورت گل میکنه میبینی دختره داره با یه پسره دیگه دعوا می کنه میری جلو، با پسره دعوا میکنی، بعدش که خوب کتکه رو خوردی می فهمی که یارو داداشش بوده

 


واسه اینکه وقتی یه دختر کنار پسره میشینه تو تاکسی، و پسره می خواد استفاده ی معنوی ببره، 10 برار مسیرش رو میره تا با دختره باشه، وقتی که دختره پیاده میشه، میره تو رویا، اون وقته که می فهمه به جای میدون ولیعصر، رسیده به تجریش. و وقتی که بر می گرده با تاکسی، می فهمه که تمام پولش رو داده به تاکسی قبلیه، و اونجا یکم مشتمال میبینه از راننده تاکسیه و بعدش فحشه که به خودش میده.